Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Elli - 11 juni 2008 23:37

jag vet inte ifall jag orkar nå mer..


asså, alla förväntar sig att jag ska vaa någon jag inte är. En liten perfekt flicka som gör som man säger ochalltid är alla till ställs. Det kan inte jag, det kan inte någon! jag vill verkligen inte såra mina föräldrar på någotsätt, och jag skäms. jag skäms så mycket att jag bara vill skrika och ta livet av mig själv. Just nu vet inte jag ens ifall jag har någonting som får mig att fortsätta. Allt jag gör, jg måt dåligt hela tiden. Visst jag skrattar och ler hela tiden. Men inuti känns det som om jag kmr brista när som helst. Jag har världens bästa föebilder i mitt liv. världens bästa. ändå så gör jag fel. jag är inte so dom, jag vill, Men jag kan inte. varför kan inte bara jag få kunna, jag menar herregud. Jag bara korkar upp allt jag känner och så fort jag tar upp det så spricker allt. Jag menar, jag gråter bara nu. När jag skriver detta, för att jag mår så dåligt. är det normalt på nåt sett? jag vet inte vad jag ska göra, jg funderar på att försöka säga ngt men varje gg jag tänkr göra det säger dom något som får mig att skämmas ännu mer. Jag vill bara få bort smärtan och få känna glädje igen. Ren och skär glädje! jag vill leva ett normalt liv för en fjortånåring. mn det går inte för att alla förväntar sig olika saker av mig. *Och jag vill göra både och men samtidigt inte. Jag bara önskar att ngn skulle kunna se min smärta och förstå. Hur mycket jag skäms.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hár du nån gång tyckt att ett djur som ser helt vanligt och tråkigt ut är det vackraste på jorden och inget annat djur är finare?
 JAA , SJÄLVKLART
 Nej, Ofta...
 typ, älskar ett djur så sjukt mycket
 Har gjort det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards