Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

HÄHÄ, fota kalvar och galna unghästar

Av Elli - 27 maj 2008 17:21

Imorse typ släpade jag upp mig ur sängen för att dö i soffan, såå jag bestämde mig för att stanna hemma denna dag.. jag cyklade bort till stegsholm,,.,. Senare,,,..,.. för att fota deras shettisar som jag hade tänkt göra aslänge, men ALDRIG PALLAT! och så klart när jag kommer,,,.,.typiskt,.,.. så står dom i FEL hage, så allt i onödan, men jag cyklade vidare till kalvhagen och fotade kalvar, JAG fick en POLARE, den enda med horn ,sååå sööt, Bilder finns på den,, sen stack jag till unghästhagen vid vägen och fotade dom med, där fick jag TVÅ kompisar, en som kom fram till mig och började äta på min sko, och en annan som förföljde mig hela tiden,, och så fem till hästar efter den, man kände sig en aaaaning stressad, jag döpte skoätaren till min "älskling" och stalkern till "bläsis"(asfult men den hade än jäätte fin bläs, och vad annars? Bläsa?) sen käka jag glass vid birgitta och cyklade hem,, ooch nu sitter jag parkerad vid datan....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elli - 19 juni 2008 00:22

har inte skrivit på länge... hm..   har märkt en sak,, jag känner mig sjukt ensam och det får mig bara mer deprimerad, men vad fan ska jag göra?! ingen vill vara med mig, varit ensam i jag vet inte hur länge.hurska jag orkar, jag vill bara skrika!! ...

Av Elli - 11 juni 2008 23:37

jag vet inte ifall jag orkar nå mer..   asså, alla förväntar sig att jag ska vaa någon jag inte är. En liten perfekt flicka som gör som man säger ochalltid är alla till ställs. Det kan inte jag, det kan inte någon! jag vill verkligen inte såra mina f...

Av Elli - 3 juni 2008 22:37

okej idag vart jag sjukt irriterad på alla i min klass,,   så här är det.. Förut gick det en tjej i vår klass som hette wilma, hon slutade i 6:an. och idag hade stina bett henne komma till skolan, Sen när vi byter om på gympan så bara "HAHA wilma kmr...

Av Elli - 2 juni 2008 22:19

   Väckarklockan ringer tjugo över sex. Orkar verkligen inte men jag måste ju gå till skolan. Äter frukost som vanligt och sitter och häckar framför teven tills jag hör min skoltaxi tuta. Jaha då var det dags för ännu än självmordsdag i skolan. Alla ...

Av Elli - 1 juni 2008 17:12

 ida segla vi tbx.. gick asfort eftersom det blåste så in i helvete,,, vi såg en miltärbunker, asball... sen så hände  inte så mkt.. vi kom hem, Jag åkte hem åt glass,,,, Sen tog det typ slut.......

Presentation

Omröstning

Hár du nån gång tyckt att ett djur som ser helt vanligt och tråkigt ut är det vackraste på jorden och inget annat djur är finare?
 JAA , SJÄLVKLART
 Nej, Ofta...
 typ, älskar ett djur så sjukt mycket
 Har gjort det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards