Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

XXMisslyckadXX

Av Elli - 2 juni 2008 22:19

 

 

Väckarklockan ringer tjugo över sex. Orkar verkligen inte men jag måste ju gå till skolan. Äter frukost som vanligt och sitter och häckar framför teven tills jag hör min skoltaxi tuta. Jaha då var det dags för ännu än självmordsdag i skolan. Alla får mig att känna mig värdelös, dom jävlarna. Vad har dom för rätt att säga hur jag ska se ut. Man kan lägga ett harmlöst smämt på ett ofarligt område och så trycker dom ner enne, bara så där. Lärarna säger jag alltid till, men dom verkar inte ta det på allvar, man säger ”Jocke har kallat mig jävla horfitta sju gånger under lunchen och sparkat mig på smalbenet” Och vad svarar dom då, ”Jaha, vi ska prata med honom” Och dom säger typ, ”du har varit dum. Var inte det” Och sen då? Ingenting. Dagen efter blir jag halvt nersparkad och kallad ”Jävla horfitta, du har fan inte råd med nåt, Jävla fattiglapp” och så spottar dom centimeter från mitt ansikte. Jag säger till mina föräldrar, ”ignorera dom bara så slutar dom, det blir inge kul om du inte blir arg” Så jag ignorerar dom, då blir det värre. Då slår dom mig i magen och sparkar mig och håller på ”Är du ledsen nu? Fittunge, Lilla bäbisen ska gråta, Hora. Nej fan du är ingen hora för ingen vill ha sex med dig din fula fittunge, skaffa ett liv emoäckel” Jag ljuger inte, detta är min jävla vardag. Fatta att jag får världens jävla ångest varje gång jag kommer till Dalarö. Jag passar inte in, inga riktiga vänner. Sitter i taxin typ 40 minuter sen är vi framme. Vi har gympa första timmen, jag går ner till gympasalen och ser killarna stå in ring och asgarva medans dom pekar på mig. Vilken perfekt början på dagen. Sen kommer Jessica, henne gillar jag faktisk, visst hon tror hon är bäst och bestämmer. Men va fan, hon är ärlig och ingen jävla subba som resten av tjejerna i klassen.

sen har vi mer skit resten av dagen,,, Stina snackar skit, andrea leker cool, Amanda fjollar sig, och emma skrattar med,, GUD SÅ KUL..

 vill fan ha ett nytt liv, Ingen som vill byta?? hade volleyboll ikväll, alla typ dampar, JAG vill spela volleyboll inte köra kondis träning, Men Emma och Stina bara nu kör vi 40 minuters uppvärmning typ! och så gör dom den inte ens själva och vad blir kvar då,, 20 minuters spelande,, AAAARRRGHH!!! jag blir såklart pissed off för att dom kmr och bossar som små ragator och sen rackar ner på en för att man inte fattar!!! Jävla små SKITUNGAR rent ut sagt,, Men i åttan ändras det, Då kmr Niki tbx till klassen, en til ärlig person som är lite som jag,, hon gör grejor.. Hon sitter inte där ovch bara "jag ska vara nykterist hela livet:D:D och aldrig i hela mitt liv dricka en droppe alkohol:D:D Varför?:D:D man blir bara dum ihuvet och spyr av det:D:D:D" och så sitter dom där och flinar,, TÖNTAR!!! och så¨bara, det börjar en ny kille iklassen,, "hoppas han är snygg:D:D" WHY!!!  vad ska du göra åt det, Jessica typ "jag är  på G med åkervall" NOOT säger jag bara, du är snäll mot honom,, FÖRIHELVETE då är jag på G med typ HELA VÄRLDEN!! asså stina och jessica tror dom är så mogna!! Visst jessica är snäll och så men ändå en TÖNT!! Typ WannabeCoolSuperSötÜberFjortisSomHarMensHelaTiden-

OchTrorHonHarStoraBröstMenInteSåStoraEgentligenOch
Att-

AllaKillarVillHaHenneMenDetVillDomEgentligenInte

Jag menar hon går omkring med bindor och tamponger fast

äs hon inte fått sin mens ännu!! TÖÖNT

och stina är vääärrre

WannabeFjortisMenKanInteFörHonÄrFörFulOchSägerTill
Alla-

AttDomHarSmåBröst'FastänHonÄrEnPlankaOchMobbarAlla-

FörSkojsSkullTrorHonÄrSnyggOchCoolOchHängerEfterJe
ssica-

HelaJävlaTidenTÖÖÖNT


kan inte alla jävlar i dalarö SKAFFA SIG SJÄLV EN

EGEN JÄVLA STIL;;; FÖR I HELVETES HELVETISKA

HELVETES HELVETE!!!!!!


*Suck*

 
 
Ingen bild

Äffe på Hippo

2 juni 2008 22:55

x__x' Jävla Fjortisar >< Tror att de är så jävla coola när de bara är störda -__-' Är van, bor med en >_

 
Ingen bild

Elli

3 juni 2008 22:41

det sjuka är att dom inte ens är fjortisar!! Dom är bara små wannabes! DOM KAN INTE VARA FJORTISAR!! det är typ väärre

 
Ingen bild

Marika, Javas på Hippo

4 juni 2008 08:58

"Typ WannabeCoolSuperSötÜberFjortisSomHarMensHelaTiden-
OchTrorHonHarStoraBröstMenInteSåStoraEgentligenOch
Att-
AllaKillarVillHaHenneMenDetVillDomEgentligenInte
och stina är vääärrre

WannabeFjortisMenKanInteFörHonÄrFörFulOchSägerTill
Alla-
AttDomHarSmåBröst'FastänHonÄrEnPlankaOchMobbarAlla-
FörSkojsSkullTrorHonÄrSnyggOchCoolOchHängerEfterJessica-
HelaJävlaTidenTÖÖÖNT"

LOL PERFEKTA NAMNET FÖR DEM IDIOTERNA!!x__x Orka låtsas att vara cool.Tips: dem blir rädda för dig om du går runt med ett basebollträ o hotar dem :3 meeen det skulle nog inte lärarna gilla om dem äns bryr sig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elli - 19 juni 2008 00:22

har inte skrivit på länge... hm..   har märkt en sak,, jag känner mig sjukt ensam och det får mig bara mer deprimerad, men vad fan ska jag göra?! ingen vill vara med mig, varit ensam i jag vet inte hur länge.hurska jag orkar, jag vill bara skrika!! ...

Av Elli - 11 juni 2008 23:37

jag vet inte ifall jag orkar nå mer..   asså, alla förväntar sig att jag ska vaa någon jag inte är. En liten perfekt flicka som gör som man säger ochalltid är alla till ställs. Det kan inte jag, det kan inte någon! jag vill verkligen inte såra mina f...

Av Elli - 3 juni 2008 22:37

okej idag vart jag sjukt irriterad på alla i min klass,,   så här är det.. Förut gick det en tjej i vår klass som hette wilma, hon slutade i 6:an. och idag hade stina bett henne komma till skolan, Sen när vi byter om på gympan så bara "HAHA wilma kmr...

Av Elli - 1 juni 2008 17:12

 ida segla vi tbx.. gick asfort eftersom det blåste så in i helvete,,, vi såg en miltärbunker, asball... sen så hände  inte så mkt.. vi kom hem, Jag åkte hem åt glass,,,, Sen tog det typ slut.......

Av Elli - 31 maj 2008 17:08

 vakna halv sju och gikc å duscha,,, ooo, skönt. Sen stack jag till dalarö för att vi skulle sgla till nämndö... Kul.....NOT Iaf, blev ja nisse, gusten och diana. Kul....NOT Gusten va helt cp,,, typ satte fast sig själv i vanten(vajer) och hängde ut ...

Presentation

Omröstning

Hár du nån gång tyckt att ett djur som ser helt vanligt och tråkigt ut är det vackraste på jorden och inget annat djur är finare?
 JAA , SJÄLVKLART
 Nej, Ofta...
 typ, älskar ett djur så sjukt mycket
 Har gjort det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards