Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Elli - 3 juni 2008 22:37

okej idag vart jag sjukt irriterad på alla i min klass,,


så här är det.. Förut gick det en tjej i vår klass som hette wilma, hon slutade i 6:an. och idag hade stina bett henne komma till skolan, Sen när vi byter om på gympan så bara "HAHA wilma kmr, fan va kul.. Jag ska fan krama och va assnäll mot henne.... NOT. vi fryser ut henne, HAHA ja det tönten" Stina leker cool igen.. jag bara AAAHA och alla håller med och bara "Fan va hon va jobbig" alla utom andrea, Då var hon okej.. asså varför vara så jävla taskig mot allt som rör sig!! menar Wilma var inte taskig eller nåt, inte töntig lr ful. Hon var tystlåten och lite blyg!!! SO WHAT!?!


blir så fucking irriterad på dom jävla wannabefjortisarna i min klass, typ GGAAAAHHH!! Man vill bara skrika åt dom

"SLUTA TRO NI ÄR SÅ JÄVLA COOLA!  JAG FUCKING HATAR ER! JAG VET ATT NI SNACKAR SKIT OM MIG BAKOM RYGGEN! ATT NI TYCKER DET ÄR KUL NÄR JAG BLIR ARG! ATT DET ÄR SKOJIGT ATT SKÄMTA OM NÄR JAG VAR SÅ GRAVT DEPRIMERAD ATT JAG VID FLERA TILLFÄLLEN OMEDVETET STÄLLDE MIG FRAMFÖR BILAR!! ATT JAG SÅ GÄRNA VILLE TA EN KÖKSKNIV OCH STICKA DEN I MAGEN, TA EN FUCKING ÖVERDOS, DRÄNKA MIG I BADKARET! WTF!!! MEN SNÄLLA FÖR 2 SEKUNDER TÄNK PÅ NÅGON ANNAN ÄN ER ERA JÄVLA SMÅ FITTUNGAR!! NI KMR ALDRIG HA SEX FÖR NI ÄR SÅ JOBBIGA OCH PRYDA OCH FULA OCH NI VET INTE VAD NI SNACKAR OM!!!!!!!.....................FITTUNGAR!!!!


nu fick jag det ur mig.... man får sån damp på dom bara.........

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hár du nån gång tyckt att ett djur som ser helt vanligt och tråkigt ut är det vackraste på jorden och inget annat djur är finare?
 JAA , SJÄLVKLART
 Nej, Ofta...
 typ, älskar ett djur så sjukt mycket
 Har gjort det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards